Recenze - Benefit

Asi tak před měsíce jsem navštívila svou oblíbenou Sephoru. Chtěla jsem se mrknout na tolik opěvovaný Benefit a jeho Benetint, Cha cha tint, Posie tint a také na rozjasňovač High Beam.

Asi díky mému zadumanému výrazu ve tváři mi přispěchala na pomoc velmi ochotná a příjemná prodavačka/konzultantka. Doporučila mi spíše Sun Beam od stejné značky.

Je to zlatavá barva, takže se více hodí i na léto. Dá se přimíchat do krému a natřít na opálené tělo, což když tak uvažuji se asi nikdy v mém případě nestane, ale co když. Každopádně jsem si uvedený produkt koupila a jsem s ním nadmíru spokojená. Stačí opravdu malé množství a rozetřu krásně do ztracena na lícní kosti, nad horní ret a pod obočí. Lahvička vypadá jako lak na nehty a stejně tak je i štěteček uvnitř.






Celý den jsem přemýšlela nad druhým produktem, až jsem se nakonec druhý den do Sephory vrátila, abych tam zase půl hodiny přemýšlela, jestli ano či ne. Nakonec jsem už vybírala jen barvu. Buď Cha cha tint a nebo Benetint. Opět mi přispěchala na pomoc má oblíbená pomocnice a doporučila Benetint, jelikož se vyrábí z květů růží a Cha Cha tint tím, že je uměle vyroben se při více vrstvách na rtech může drolit a vypadat opravdu ošklivě.

Takže jsem odcházela domu s Benetintem a marnivým výrazem ve tváři, neboť cena těchto produktů je celkem vysoká i přes slevu, kterou jsem dostala:-)


Benetint je ta nejúžasnější věc, kterou jsem si kdy koupila. Balení je stejné jako u rozjasňovače. Voní opravdu krásně po růžích a dobře se nanáší. Čím více vrstev, tím více je barva intenzivnější.

Barva na rtech a na tvářích vypadá dokonale přirozeně a nerozmazává se. Spotřeba minimální, výsledek enormní. Za ty peníze to rozhodně stálo. 

Brzy dodám i fotky s nalíčením.

Takže pokud stále váháte, tak za mě máte u obou výrobků palec nahoru a u Benetintu dokonce dva:-)

Oblíbené příspěvky