Nákupní horečka - MUA

Jelikož jsem se teď na nějakou dobu odmlčela, protože jsem byla mimo domov a víceméně v galeriích, tak toho budu mít tentokrát více.

Udělala jsem si radost a koupila jsem si kosmetiku 
MUA (Makeup Academy).



1. Oční paletka UNDRESS ME TOO


Co se týče pigmentace, tak u metalických a třpytivých odstínů je to celkem dobré, ale ty matné mají ode mě malý mínus. Myslím tím odstín Naked a Lavish. Musím hodně tlačit na víčko a nanést více vrstev, aby to šlo vidět.

2. Rozjasňovač UNDRESS YOUR SKIN


3. Tvářenky - ODSTÍN 6 a 2




Odstín 6 na levé má hrozně zajímavou barvu s metalickými odlesky a odstín 2 je jemný s  meruňkovo-růžovým  nádechem.



4. Korektor - COVER AND CONCEAL, odstín FAIR

5. POWER POUT - úžasné kombinace balzámu a lip tintu. 
Odstíny: RENDEZVOUS a JUSTIFY

Balení je jako tužka, ale trochu nedomyšlené. Víčko lze lehce sundat tak se může stát, že budete mít barevnou celou kabelku:-) Jinak barvy jsou skvělé a asi budu dokupovat i ty ostatní.








Odstín JUSTIFY


6. A pecka nakonec: FUR EFFECT NAILS - prostě budete mít chlupaté nehty, co víc dodat. Je to totální úlet a já jsem to musela vyzkoušet. Brzo zašlu foto a nebo udělám video.
FUR EFFECT NAILS


Komentáře

Oblíbené příspěvky