Recenze chemického peelingu do NeoStraty

Tak už konečně přináším dlouho očekávané info ohledně chemického peelingu od značky NeoStrata.


Výsledek byl super. Určitě je potřeba cca 4 až 5 procedur, abychom dosáhli toho nejlepšího výsledku, ale už po prvním peelingu byla pleť hladší a to hlavně na čele, kde mám takovou hodně hrubou pokožku. Hodně se mi stáhly póry na nose a vedle nosu a zmizela mi polovina černých teček. Super práce. Jizvičky po akné mi připadají pořád stejné, ale co bych asi chtěla po jedné proceduře.



Jinak celá procedura trvala asi 25 minut. Moje kožní doktorka mě očistila pleť a seznámila s celým procesem. Na citlivá místa natřela vazelínu a musela vynechat i moji roznípanou bradu:-)To by asi dost pálilo...Na začátek mi dala pouze 35% kyselinu glykolovou a upozornila, že kdyby to hodně pálilo, tak hned říct, aby to zneutralizovala. Skoro jsem to necítila, jen na začátku takové jemné pálení jako jehličky a pak už jsem cítila jen teplo. Po 10 minutách mi střičkou s destilovanou vodou kyselu zneutralizovala a jemně osušila obličej. 



Nakonec mi namazala obličej AMBIDERMANEM, krémem na suchou pokožku, který vám namíchají v každé lékárně a je volně prodejný a šla jsem do světa...



Zmíněný Ambiderman jsem si také vyzvedla a musela se jím mazat dvakrát denně po dobu 4 dní. Mně je příjemný, tak ho používám i teď.



Po zákroku jsem měla na čele asi 3 malé puchýřky, které mi z čela zcela zmizeli asi po 3 hodinách. Žádné velké zarudnutí se nekonalo a moje pokožka na peeling reagovala velmi příjemně. Myslím si, že je to i tím, že na akné již několik měsíců používám od NeoStraty Oily skin solution


, který obsahuje také asi 8% kyselinu glykolovou a ještě nějaké jiné ovocné kyseliny.


Ptala jsem se kožní, jaké s tím má při akné zkušenosti a prozradila mi, že na akné to oproti pigmentovým skvrnám zabírá úžasně.



Já osobně mám problém s akné asi poslední tři roky. Zkoušela jsem toho opravdu hodně a zatím nejlepší je právě zmíněná NeoStrata a proto i peeling od této značky. Ostatním prostě nedůvěřuji a navíc mám hodnou kožní lékařku. Mám rozšířené póry vedle nosu a černé tečky. Navíc je problematickým místem brada a okolí rtů. Často mám zde hodně agresivní a bolavé akné a já si ho samozřejmě dokonale rozrýpu tak, že mi zde zůstávají jizvičky. Je to boj, ale snažím se to nemačkat, ale občas to prostě nevydržím a jedu :-O Navíc mám i dost hrubou pokožku a to zejména na čele. 


Fotky před zákrokem a po zákroku
Před
Před
Před











Těsně po, ještě v čekárně

Vidíte ty malé puchýřky na čele
Na ty dva boláky sice peeling nenanesla, ale okolo ano a jde to docela vidět. Každopádně ten, kterém mi pomáhá i v hojení strupů od akné.

Výsledek je skvělý. Pokožka je celkově hladší a prozářenější. Černé tečky a rozšířené póry zredukovány!!!



Musím se rychle objednat na další proceduru, jelikož už je jaro a sluneční paprsky nejsou na peeling nic moc. Jestli jsem něco přeskočila a nebo máte nějaké dotazy, tak je ráda v komentářích zodpovím. Kompletní a detailní fotky zadám, až budu mít všechny procedury za sebou.



Kráse zdar! 



T.

Komentáře

Oblíbené příspěvky