Obsese zvaná laky na nehty

Po nějaké době jsem opět dělala revizi v lacích na nehty a zjistila jsem, že jsou všechny použitelné a že jich mám 66 (počítám i bezbarvé a výživné laky a 2 olejíčky).

Pro někoho to může být šílené množství, ale já je opravdu používám všechny. Hlavně jsem typ člověka, kterému vydrží pěstěná manikúra cca 3 dny, takže si nehty lakuji opravdu pravidelně. Samozřejmě bych byla radši, kdyby mi vydržel lak na nehtech déle, ale mně se vždy odloupe. Nedávno jsem si nalakovala nehty červenou s růžovou francií a šla na hot jógu a po cvičení, než jsem dojela domu, už lak nebyl. Během tepla se mi lak nabobtnal a následně v celé vrstvě sloupal, jak maska:-)

Když nad tím, tak přemýšlím, tak bych si stejně koupila ty laky, i kdybych takovou spotřebu neměla, jelikož miluji barvy a každý ten lak má jinou barvu a to třeba jen o nepatrný odstín.

Představuji vám svou sbírku laků:

Takto mám laky v šuplíku, měla jsem na ně průhlednou bedýnku, ale už se mi tam nevyšly.


Asi nejraději mám šeříkovou od Essie.

Modrá je dobrá a ta od Rimmel s názvem AYE AYE SAILOR (Rozkaz námořníku) je teď moje nej!

Psala jsem, že nemám dva stejné odstíny, tak tady je výjimka. Mám dvakrát  stejný odstín od Rimmel :.-)

Nerozumím proč, ale růžových mám nejvíce.


Novinka od Rimmel Lemon drop

Sephora je oproti Essence bez metalického lesku

Třpytivý od Essence a dva super laky od Miss Sporty. Házejí neskutečné barvy podle světla.  Chvilku se tváří do zelena,  pak fialova atd.
Samozřejmě nesmí chybět NUDE laky.



Zelená je má oblíbená barva, ale tady to tak nevypadá.

A konečně výživa, olejíčky, podkladové a vrchní laky.

A co vy? Jste na tom také tak špatně/dobře? Kolik máte doma laků a jaké jsou vaše oblíbené barvy?

P.S. Když nějaký lak vyhodím, tak další 3 koupím :-)

Kráse zdar!

T.




Komentáře

  1. mám doma myslím tři :D barvu mám nejradši tmavě hnědou nebo tmavě fialovou/rudou.. Sbírku máš vážně velkou :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky