Tak jak je to s tím pitným režimem?

Nevím, jak to máte vy, ale můj největší strašák je pitný režim. Nejen, že jsem díky klimatizaci a zářivkám vysušená zvenku, ale já také skoro vůbec nepiji.

Tahám sebou všude láhev vody a stejně ji domu donesu skoro plnou. Prostě se vždy do něčeho zapracuji a najednou je večer a já vypila cca 800 ml a někdy ani to ne.

Vím moc dobře, jak je pro mě a mé tělo voda důležitá a to i z důvodu, že už jednou měla s ledvinami zdravotní problémy.

Bohužel žízeň není projevována stejným pocitem jako u hladu, škoda.

Jasné je, že každý člověk má míru, kterou je potřeba vypít zcela jinou a řeči typu, že dospělí musí vypít 3 lity denně je hloupost. Každý má tělo složené jinak. Měla jsem doma k dispozici zajímavou studii od MUDr. Františka Kožíška, CSc. o pitném režimu a myslím si, že to přesně vystihuje, jak má vypadat pitný režim. 

Jsou to sice 4 stránky textu bez obrázků, ale věřte, dá se to :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky