Má láska...Carmex

Byla to láska na první dotek a byla to láska navěky. Mé věčně popraskané a suché rty dostaly okamžitou dávku života a vláčnosti a to za cenu velmi dostupnou. Můj princ na bílém koni a vysvoboditel se jmenuje Carmex. 

Asi to už řada lidí zná a používá a kdo ne, tak vřele doporučuji, jedná se opravdu o skvělý přípravek na rty. Je jemně nasládlý, ale zároveň se špetkou máty či eukalyptu. Jsou dostání s příchutí i bez, v tubě a na matlání prstem. Já osobně mám ten na matlání prstem na doma s příchutí třešní a jeden v tubě bez příchuti na ven. 

Mám po něm opravdu krásně hydratované rty a i v období šílené klimatizace mi pomáhá překonat popraskané koutky.


Pokud hledáte něco opravdu kvalitního za slušnou cenu, tak zkuste toto. V přepočtu to vychází asi na cca 94 Kč za kus, ale vydrží dlouho a je úžasný a dokonce je přímo i Carmex na opary.

P.S. Všechny balzámy na fotce nejsou moje, objednávala jsem je kamarádkám, neboť odzkoušely můj a byly nadšeny.

A co používáte pro krásu a péči vašich rtů vy?

Kráse zdar!

T

Komentáře

Oblíbené příspěvky