Epilace vs. depilace

Léto je v plném proudu a oblečení na těle ubývá. Každá chce mít krásně hebké nohy, podpaží, třísla atd.
Dříve jsem z hlediska bolestivosti dávala přednost klasickému holení (depilaci), jenže výdrž oholení je dosti krátkodobá a častým holením můžou v určitých partiích vznikat bolestivé a nevzhledné pupínky. Chloupky také zarůstají, jsou silnější a rostou více. 

Jenže holení každé dva, tři dny mě z hlediska času a komfortu přestalo bavit a tak jsem si k Vánocům přála epilační strojek a můj ježíšek mě vyslyšel. Takže nohy mám vyřešené, ale co zbytek? To jsem začala řešit cukrovou pastou u kosmetičky. Ano, chodím na brazilskou depilaci a podpaží a jsem s tím absolutně spokojená. Je pravda, že první návštěva je docela bolestivá, ale ty další už jsou o poznání lepší, jelikož jsou chloupky jemnější a slabší. Výdrž je cca 3 týdny, ale to je individuální. Navíc časem se po několika procedurách na určitých místech už chloupky ani neobjeví. Pokožka je po epilaci hladká a bez pupínků. Celkově je epilace na léto lepší a zdravější. Někdo trpí na to, že po oholení nohou mu vyskáče sluneční alergie a znám i případ, kdy slečna měla drobnou oděrku po holením, koupala se v řece a chytla nějakou infekci. 

Abych se vrátila zpět k té cukrové pastě, tak je to méně bolestivé než vosk a důvodem toho je, že vosk se strhává proti růstu chloupků a cukrová pasta naopak. Ani cena není nikterak zničující. Platím 500 Kč za brazilku a podpaží a vydrží to 3 týdny a pak nechám chloupky dorůst a jdu zase. Takže dejme tomu, že dám jednou za více jak měsíc 500 Kč a v koupelně trávím méně času a cítím se skvěle bez pupínků a pořezání v dolních partiích.

Samozřejmě existují i jiné přípravky a možnosti odstraňování chloupků, např. depilační krémy, které jsem zkoušel a upřímně to smrdí, pálí a vůbec se tím ty chloupky neodstraní, tak úplně nechápu, kdo si to kupuje, že se to pořád ještě vyrábí :-)


A jaký způsob odstraňování chloupků preferujete vy?


Kráse zdar!

T.


Komentáře

  1. Ráda bych to zkusila.. až přijedu, můžeme tam k té tvé zajít :) Jestli ti mohu poradit ohledně návštěvnosti a komentářů.. jen tak k tobě lidi nepřijdou.. zajdi někdy na podobně laděné blogy, nech tam komentář s odkazem na svoje stránky.. když budeš pravidelně přispívat, brzy budeš mít návštěvnost vysokou ;) Dobré je zajít někam na velmi známý blog, kam chodí hodně lidí.. pa Al

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatim vůbec nestíhám a navíc budu kupovat i kameru, tak snad později, ale najdu si jiný způsob:-) Dík za info

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky