Není neon jako neon

S létem jsem i já podlehla neonovým barvám na nehty a zakoupila jsem si zelený odstín č. 190 od Maybelline Colorama.

Většinou s laky problém nemívám a to už vůbec ne s laky od Maybelline, ale tento lak je hrůza všech hrůz a už nikdy ho nehodlám použít, maximálně na nějaké zdobení, ale silně o tom pochybuji.

Lak má klasickou konzistenci. Má krásnou barvu, ale jen v lahvičce. Na nehtech ani po dvou vrstvách nic extra nevykouzlí. Dlouho schne a i potom má tendenci odírat se. Lak jsem si natřela večer a ráno už byl místy ošoupán, tak šel hned dolu. 

Jenže ani fakt, že jsem si nehty natřela první bezbarvým lakem, nepomohl uchránit před obarvením. Po odlakování jsem měla žluté nehty, jak kuřák po 20 letech kouření. Mohu s jistotou říct, že je to první lak, co mi tohle udělal. Přidávám děsivou fotku:-), kde vidíte, jak špatné krytí je a místy dokonce flekaté, ale i oděrky. Neděla jsem si ani sílu s očištěním přetahů, věděla jsem, že to asi ani nebudu potřeba. Žluté nehty po odlakování jsem raději nefotila byla to fakt síla.





Takže laky určitě ano, ale není neon jako neon.

Kráse zdar!

T.

Komentáře

Oblíbené příspěvky