Ombré nehty


Můj první pokus o ombré nehty se celkem dost vydařil a pokládám ho za jednu z nejjednodušších metod zdobení nehtů


Celý proces trval kratší dobu něž běžné lakování a to už jen díky slabším vrstvám. 


 Jediné, co k tomu člověk potřebuje je bezbarvý lak, pak dvě barvy dle libosti a momentálního vzplanutí a houbičku na make-up. Konečně jsem našla využití na houbičky, které už doma takové dobu skladuji. Nyní se tedy s radostí přesunuly z kosmetické taštičky do boxu k lakům :-)


Prvně nehty obrousím a upravíme. Klasika. Pak naneseme ve slabé vrstvě bezbarvý lak( base coat). Po dokonalém zaschnutí celé nehty natřeme jednou barvou. Já použila tuto zářivou fuchsiovou. Opět jsem ji nechala zaschnout a pak jsem na houbičku nanesla obě barvy a pěkně provedla přechody. A nakonec po opětovném zaschnutí, přelakují extra lesklým lakem (top coat).

Brzo dodám i video. Sice nebude v dobré kvalitě, jelikož jsem zápasila se stativem a světlem, ale ten základ tam je.


Máte někdo jiný způsob, jak na Ombré nehty? 

Oblíbené příspěvky