Bourjois-So Laque-Rouge escarpin 24 / lak na nehty

Dnes vám přináším recenzi na červený lak na nehty od značky Bourjois, odstín Rouge escarpin 24.

Určitě každá víte, jak se lakuje. Natíráme podkladový, barevný a pak na závěr vrchní (ochranný) lak. Stejně tak postupuji u všech laků.


Tento krásný, červený lak jsem dostala od kamarádky a byla jsem z něj nadšená, neboť červené není nikdy dost.



Co se barvy týče, tak je skvěle pigmentovaná a stačila pouze jedna vrstva barvy, oproti jiným červeným, kdy je potřeba minimálně vrstvy dvě. Takže za barvu palec nahoru.



Jenže horší je to se schnutím a výdrží. Na laku je prezentován zářivý lesk a výdrž 7 dní a to pravda rozhodně není.



Nejenže neuvěřitelně dlouho schne, ale ani po několika hodinách zaschlého laku se nesmíte ničeho dotknout, neboť za sebou necháváte stopy v podobě červené a navíc na nehtech zůstávají i nepatrné otisky.



Když i toto pominu, tak výdrž je cca 2 dny, pak už je lak opravdu ošklivý a odlupuje se. Já jsem si lakem natřela nehty večer. Druhý den jsem byla v práci a to jsem jen cvakala do počítače a žádnou náročnou činnost jsem vůči nehtům nevyvíjela a nehty byly opravdu nevábné. Dokonce se mi následující den sloupal i celý pravý palec :-)



Koukala jsem na internetu a tento lak stojí cca 190 Kč, což mi za tu parádu, kterou převedl připadá dost. 



Barva je opravdu nádherná, takže ji samozřejmě používat budu, ale asi jen jednou za čas a jako jednorázovku, kterou druhý den odlakuji.



Máte s tímto lakem také nějaké zkušenosti?



Kráse zdar!



T.

Komentáře

Oblíbené příspěvky