Moje dnešní úlovky!!!

Dneska jsem byla lovit ve vlnách Rossmanna a měla jsem štěstí, jelikož zrovna měli v obchodě akci na řasenky Maybelline Colossal Volum Express 1+1 zdarma.
Chachá...koupila jsem si klasickou hnědou a voděodolnou černou...jinou už bohužel neměli, ale i tak super kšeft:-)

Dále jsem si koupila od Rimmel  pudr - Stay Matte, který budu zkoušet poprvé a doufám, že to bude mít takový úspěch, jaký jsem na to slyšela ohlas. Od Rimmel jsem si také koupila voděodolnou tužku na obočí - Scandaleyes v odstínu 004 Taupe, která má úžasnou barvu a myslím, že by bude sedět, jako málo která.

A jako bonus jsem si koupila z limitované edice od Essence dva lip tinty. Odstíny: 02 Save your kisses for me a 01Sugar baby love. Chtěla jsem je vyzkoušet už jen z důvodu, že běžné používám Benetint od Benefitu a chtěla jsem srovnání. Dneska už jsem trochu testovala a mají pěkně pigmentované barvy, určitě více než běžné lip tinty od Essence. Vadí chuť a vůně, ale to se dá vydržet.

Budu je nějakou dobu zkoušet a pak dám info. Každopádně na léto jako růž na tvář to bude dle mého ideální.

Napište mi jakou máte zkušenost s lip tinty vy? Jaký používáte a jaký doporučujete?

Kráse zdar!

T.

Komentáře

Oblíbené příspěvky